Followers

President

woensdag 31 oktober 2012

Conferentie in Sedona - Beatrice Weir



Conferentie in Sedona op 30 okt 2012, door Beatrice Weir
Mijn drie dagen met 5D leven. 

Beatrice Weir die de conferentie in Sedona bijwoont is een van de lijst vertalers.

Waar moet ik beginnen en hoe moet ik het beëindigen? Hoe kan ik in 3D woorden zeggen wat ik beleefde op de Sedona 5D Conferentie? 

Ik denk dat ik kan beginnen bij de eerste ogenblikken op vrijdagmorgen toen ik in de rij stond te wachten om de Conferentieruimte binnen te gaan, wij die het zouden bijwonen, begonnen elkaar te omhelzen en praatten als lang verloren vrienden of familieleden die rond de Thanksgiving tafel bijeenkwamen.  

Natuurlijk waren we lang verloren vrienden! Natuurlijk reageerden we spontaan toen we elkaar zagen omdat we allemaal deel zijn van de zelfde prachtige, liefdevolle Zielen-familie! En de Zielen erkenning ging al die dagen door.

De eerste dag bracht een ongelooflijke infusie van energie alleen al om daar te zijn en om in gezelschap te zijn van honderden zielenbroeders en zusters (bijwoners en sprekers) maar ook met vertegenwoordigers  van de Galactische en Engelenrijken, wat wij voelden, die dit bijwoonden in overweldigende aantallen! 

Veel mensen hadden vragen of drukten hun dank uit naar de sprekers of naar degenen die ze vertegenwoordigen maar ook naar de organisatoren. En er waren ook heel veel tranen, tranen van Vreugde en immense liefde voor elkaar, voor de Opgestegen Meesters en de Galactics. (het was eigenlijk goed te zien hoe mannen ook huilden, die het gemeenschappelijke  geloof dat “mannen niet huilen” onttakelden en om zichzelf te laten zijn die ze echt zijn: zuivere, liefdevolle, zorgzame, sensitieve Zielen!)  

Wow! Een krachtige eerste dag!  Waardoor je je soms afvraagt wat er nog meer gezegd kan worden of verwacht kan worden op de tweede dag? Is er nog iets overgebleven? Waarschijnlijk niet vanuit een 3D perspectief, maar uit een 5D perspectief is er meer LIEFDE en meer VREUGDE om in te stappen.

Dus, na tien uren slapen “als een blok” (omdat ik me moest herstellen van de aankomst om 1 uur in de morgen en om alle energie van de eerste dag te verwerken) ben ik weer terug op mijn paard (zogezegd) om de nieuwe verloren zielen–verbindingen te ontdekken en om nog dieper in de Ascentie te stappen!

We werden nog meer met meer geschenken gedoucht van sprekers en we versterkten onze verbindingen. De omhelzingen stopten nooit, het bijeenkomen voor omhelzingen tijdens de pauzes en de lunchtijd werd deel van de gewone agenda. We konden zelfs de onzichtbare omhelzingen van onze Galactische Familie voelen en degenen uit de Engelenrijken toen de lucht uit de conferentieruimte warm werd (en dat was niet zo want de air co functioneerde niet eens, oh! Het werkte de hele tijd en zat om de 71 graden Fahrenheit, wat dat dan ook is in Celsius. Ik lach hardop) (w. = 21,6 gr.C)

En toen ik aan het eind van de eerste dag ik al zo overweldigd was door alles en ik niet veel kon nadenken, aan het eind van de tweede dag trof het me: hoe kan ik hen allemaal (en ik bedoel IEDEREEN) mee naar huis nemen en daarna heel gelukkig leven? Het antwoord kwam bijna onmiddellijk: alleen in 3D voel je de behoefte om iets of iemand met je mee te nemen, in 5D is iedereen altijd met/bij je in het continuüm!!!

En daarom besloot ik om niet in het drama en verdriet gevangen te raken van deze conferentie die al snel voorbij zou zijn, maar om in het NU te blijven en om alles op te slorpen en van ieder moment te genieten om me af te vragen of zorgen te maken over wat morgen of daarna misschien zal brengen. 

We beëindigden de dag door de handen vast te houden, zingend en lachend  samen buiten zijnde in een van de energie vortexen met onze Galactische Broeders en Zusters die naar ons knipoogden vanuit hun regenboog lichtschepen.

Dag drie kwam en nam ons door de storm met gedetailleerde informatie (altijd weer meer!) en Liefde en lachen vanuit iedere hoek. Meer omhelzingen, natuurlijk en tranen van vreugde!
Wij hebben onze eigen orkaan van Licht geschapen, Alomtegenwoordig, Levende Energie * (LIEFDE) die over de wereld zal vegen van Oost tot West en van Noord tot Zuid, dus orkaan Sandy zal zich moeten buigen en uit de weg gaan. Dus good bye Sandy, welkom LIEFDE!!!

Als een laatste berichtje, waar deze Conferentie me aan hielp herinneren is dat wij maar beperkte menselijke wezens zijn, als we maar alleen in ons denken zitten, maar als we besluiten om in ons hart te leven, realiseren we ons dat we oneindige, onbeperkte spirituele wezens zijn.  Om een persoonlijk voorbeeldje te gebruiken, mijn denken zegt me dat ik geen schrijver ben en mezelf nooit probeer uit te drukken door te schrijven. Mijn hart zegt dat ik alles ben en dat is inclusief een schrijver. (ik scheef dit ook nog, nietwaar?) 

Ik ben klaar en nu voorbereid voor de Ascentie, laten we het gebeuren!

Ik zie jullie aan de andere kant.

Beatrice Weir
Family of Light Translators
(Romanian Translator)

* Licht, Alomtegenwoordig, Levende Energie was het antwoord dat AEM me gaf tijdens de Conferentie, toen ik hem vroeg hoe LIEFDE kon worden gedefinieerd. 

Vertaling: Winny  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

PRG







Instructions HERE




invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/



Aartsengel Michaël over NESARA, bestrijden van de Cabal/kliek, en Ascentie


Een gesprek in 3 delen tussen Aartsengel Michaël en Steve Beckow op 3 oktober 2011.

Deel 1         -         Deel 2         -         Deel 3