Followers

President

dinsdag 7 december 2010

MIKE QUINSEY





Hallo vrienden,



Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden aan al die mensen die mij hebben geemaild, en die niet meteen antwoord hebben gekregen. Ik besefte niet dat de boodschap van SaLuSa van 19 november zo controversieel zou blijken te zijn en besloot er dieper over na te denken en vandaag een antwoord te sturen. Toen ik na die tijd mijn 120 emails opende, werd ik overweldigd door de ontdekking dat ongeveer 100 emails hun steun aan mij betuigden. Ik ben daarom blij mijn werk met SaLuSa en de Galactische Federatie te hervatten, zoals ik van plan was.



Ik heb geen idee of de boodschap opzettelijk bedoeld was om mensen naar binnen te laten gaan, maar het riep zeker een sterke reactie op. Misschien is het voor sommigen van ons een praktijktoets om zichzelf gespiegeld terug te zien. In dat opzicht was ik geen uitzondering, want ik kwam er met een schok achter dat de boodschap het tegenovergestelde effect had van wat er was bedoeld. Mijn vertrouwen wankelde en mijn ego was gekwetst, maar naderhand realiseerde ik me dat het niet de juiste reactie was. Ik liet alles snel achter me, en plotseling voelde ik me opnieuw erg goed en wist ik dat mijn werk als voorheen moest worden voortgezet. Mijn gevoelens zijn in ieder geval niet belangrijk, en er is nog steeds veel werk te verzetten. Ik wil die dierbare zielen heel erg bedanken die mij ogenblikkelijk hun hartgrondige steun hebben gegeven, en ik moet hier Steve Beckow noemen, Russ Michael, Suzy Ward en Blossom Goodchild. Ik beschouw hen als mijn persoonlijke vrienden en zij hebben zich boven de contraverse verheven en gezien dat er een andere kant aan zit, die ervoor zorgt dat wij naar onze eigen reacties kijken. Ik oordeel, ongeacht de mening van mensen, niet omdat het erg belangrijk is dat zij hun eigen ingevingen volgen. We stoppen nooit met leren en in werkelijkheid hebben we nog maar net onze voeten op de ladder van Licht gezet. Wij zijn Eén op deze geweldige reis en we zullen merken dat onze bewustzijnsniveaus steeds meer in harmonie bij elkaar komen.



Met betrekking tot de video moet ik zeggen dat ik door mijn eigen inzicht ben beïnvloed en dat ik een beoordelingsfout heb gemaakt. Ik had nooit gedacht dat mensen echt zouden geloven dat Obama persoonlijk verantwoordelijk was voor de raketlancering, maar ik besef dat het er voor de niet geïnformeerden zo uitzag. Ik heb altijd trouw Obama gesteund, en ik weet dat de wereld uiteindelijk zal zien wat voor grote ziel hij is, omdat hij ons naar wereldvrede leidt. Wat je opvatting ook is over de boodschappen van Colleen, ze heeft de moed om publiekelijk op te staan en met de vinger naar de Illuminatie te wijzen vanwege hun criminele daden tegen de Mensheid. Ik denk dat dat de bedoeling van de boodschap was, en het is jammer dat het zo niet is overgekomen. We hoeven het niet met de overtuiging van een ander eens te zijn, maar we moeten hem dezelfde vrijheid geven als die we zelf hebben om ons uit te spreken. Uiteindelijk kan niemand ons dwingen tegen onze eigen verkozen inzichten in te gaan.



Of SaLuSa maandag hier iets over heeft te zeggen, moeten we afwachten en ik zou niet verbaasd zijn als dit het geval is. Los daarvan zal ik mijn best blijven doen boodschappen van Licht en Liefde door te laten gaan.



Dank jullie voor je geduld met mij.



In Liefde en Licht, Mike Quinsey.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

PRG







Instructions HERE




invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/



Aartsengel Michaël over NESARA, bestrijden van de Cabal/kliek, en Ascentie


Een gesprek in 3 delen tussen Aartsengel Michaël en Steve Beckow op 3 oktober 2011.

Deel 1         -         Deel 2         -         Deel 3